۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۵۷۹۵۴
مسؤول سازمان راهیان نور سپاه ولی عصر تشریح کرد؛

فعالیت‌های گروه جهادی کمیته خادمین شهدای خوزستان در ایام کرونا

فعالیت‌های گروه جهادی کمیته خادمین شهدای خوزستان در ایام کرونا
ممبینی گفت: کمک بیماران صعب العلاج، ساخت ۱۱ مورد حمام و آشپزخانه، تهیه و توزیع چندین کولر گازی فعالیت‌های گروه جهادی کمیته خادمین در ایام کرونا است.
سرهنگ ایمان ممبینی، مسؤول سازمان راهیان نور سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عنوان داشت: کمیته خادمین شهدای خوزستان در بحث گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و ماسک ورود پیدا کرد.

مسؤول سازمان راهیان نور سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه در چهار مرحله توزیع بسته‌های معیشتی صورت گرفت، ادامه داد: در چهارمین مرحله که سراسر استان را در برگرفت ۲۱۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع شد ضمن اینکه خدمات رسانی به روستا‌ها و مناطق محروم مسیر راهیان نور در اولویت فعالیت‌ها قرار دارد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه خدمت رسانی به نیازمندان در همه استان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: خدمت رسانی به روستا‌های کوی سیاحی، سادات و گلدشت که در مسیر حرکت کاروان‌های راهیان نور قرار دارند طی چند مرحله در ماه رمضان و پس از آن صورت گرفت و بسته‌های معیشتی تحویل نیازمندان شد.

سرهنگ ممبینی با بیان اینکه در روستا‌های شهرستان حمیدیه از قبیل گمبوعه، دهکده و کرخه به خانواده‌های مستضعف در شرایط کرونایی رسیدگی شد، ادامه داد: ۲۱۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان سه روستای مذکور توزیع شد البته گروه جهادی کمیته خادمین شهدای استان علی رغم شیوع کرونا، کار‌های جهادی را تعطیل نکرد.

وی با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد، گفت: کمک و شناسایی بیماران صعب العلاج، تعمیر و ساخت ۱۱ مورد دستشویی و حمام و آشپزخانه، تهیه و توزیع چندین کولر گازی و توزیع تجهیزات بهداشتی از سوی گروه جهادی کمیته خادمین صورت گرفته و کماکان ادامه دارد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات